Friday 16 March 2012

hari menyedihkan

                                                                 15 MAC 2012
Tarikh kat atas nie ?? kenapa aku letak ?? sebab tarikh tu ade due kejadian yang buat aku sangat sedih. Kejadian pertame yang menyedihkan aku semalam bile dapat tau mak aku terpakse jalan kaki dari klang sampai jalan kebun. aku tak boleh bayangkan berape jaoh dan aku tak boleh bayangkan macam mane kalau terjadi ape2. aku menyesal pergi library semalam. sebab aku pergi mak aku terpak
se balik jalan kaki dari klinik ANIKA kat Klang tu. lepas adek aku bagitau jew semalam, air mate aku terus jatuh. rase serba salah sangat2. :'( maafkan ana mak :(


          Kejadian kedue nie, perkara yang aku tak sangka akan jadi lagi,, hubungan aku dengan SHARIL FAAEIZUN  putus untuk kesekian kalinye. sedih yang amat.. aku tak sangka perkare nie akan jadi lagi.. tapi aku terima. mungkin bukan jodoh kiteorang untuk bersame.. huhh ! dah la ary nie genap 3 tahon kitaorang kenal.. nie pulak yang jadi.. hmmm.. terime jela ea wak :') ade hikmah disebalik nye.. okey la.. cukup sampai sini jew.. tata ~
BROKEN HEART :(
SAYE RINDUKAN AWAK SANGAT2 :')

No comments:

Post a Comment